My small collection.


Cześć :D Mam dziś dla was małą porcję moich torebek. Ostatnio mam manie kupowania.. na oku mam ich chyba już z 4 :D No ale chyba nie tylko ja tak mam co ? :>

1. torba, którą dostałam na urodziny (House – 89,90 pln)

 

2.torba Chloe, którą kupiła mi mama wynagradzając tygodniową opiekę nad bratem :D długa historia
(Chloe – 600 $)

 

3.ta mi się już znudziła i chętnie ją sprzedam :)
(Stradivarius – 60 pln)

 

4.
tej jestem posiadaczką już 1,5 miesiąca :D idealnie nadaje się na imprezy do przechowania błyszczyka i telefonu
(Reserved – 89,90 pln)

 

5.
tą noszę bardzo rzadko, przeważnie w wakacje
(sklep na Gdańskiej – 20 pln)

6.
kolejna, którą dostałam na urodziny :D
(House – 29,90 pln)

 

7.
moja ulubiona pod względem imprez :D szkoda tylko że nie ma paska :<
(H&M – 59 pln)

 

8.
najlepsza torba jaką kiedykolwiek kupiłam! z łatwością mieści A4 i na dodatek ma ostatnio mój ulubiony karmelowy kolor <3
(e-torebka – 119 pln)

 

9.
i oto mój dzisiejszy zakup :D czekała na mnie od sierpnia <3 kupiona już z myślą o wakacjach
(H&M – %20 pln)

 

łączna wartość moich torebek : 2286,8 pln :D

 

która podoba wam się najbardziej ?

 

6 thoughts on “My small collection.

  1. Mi najbardziej podoba się numer 1. Wrrr, od dawna chciałam ją mieć! Jest wprost genialna, boska, mhm. <3 A całej kolekcji oczywiście zazdroszczę.

Skomentuj

