IN&OUT


Poniżej przedstawiam wam moją listę In&Out. No to lecimy :) Najpierw zacznę od IN.

IN

1. Ubrania w paski. Gdy tylko pojawiły się latem w sklepach od razu stały się hitem numer 1. I tak jest do teraz. Nie opuszczają półek sklepowych. Coraz więcej ciuchów powstaje w tym motywie, i to w coraz najróżniejszych postaciach :D Moja ulubiona bluzka w tym wzorze jest w kolorze niebiesko-białym. Szkoda, że nadaje się bardziej na lato :< Ogólnie w szafie mam ich ok. 6. Starałam kupować się je w innych kolorach :)

2. Emu. To kolejna rzecz, która zawładnęła polskimi sklepami. Osobiście nie wyobrażam sobie zimy w innych butach niż te :) Szkoda tylko, że są takie drogie i przemakają na deszczu.

3. Efekt sztucznych rzęs. Uwielbiam malować rzęsy i otrzymywać taki właśnie efekt. Maluje zawsze 3 różnymi maskarami i nakładam dwie warstwy. Od niedawna maluję także dół. Nisetety nie użyskuje takiego wspaniałego efektu jak pani na zdjęciu niżej ;D

4. Kolor karmelowy. O tak <3 Zawsze myślałam, że ten kolor do mnie nie pasuje. Niedawno stanęłam przed dużym wyborem kupując torbę przez internet – wybrać czarną czy karmelową ? Długo się wahałam ale w końcu padło na karmel. I ciesze się z tego baaardzo mocno :) Torebke możecie zobaczyć na zdjęciu 2 czy 3 notki wcześniej.

5. Szpilki na grubej platformie. Od niedawna jest to moja miłość. Zawsze gdy jestem w sklepie z butami kusi mnie żeby sobie jakąś pare kupić. Ale moja mama mówi ‚jesteś za młoda na takie buty, za rok pozwole ci kupować ich ile będziesz chciała’. Tak. Rozmawiaj tu z moją mamą :D I tak kupiłam sobie już jedne, wysokie, ale nie na grubej platformie :<

6. Starbucks. Od wczoraj uwielbiam tą kawe <3 Czekam tylko kiedy otworzą u nas tą kawairnie :) Obiecuje że będę stałym klientem! :) Przy tym Coffe Heaven wymięka ;d

7. Kinde Bueno. Aaaa! Kocham to <3 Moge jeść na okrągło. Szkoda, że jest takie małe i drogie. Bo 2,50 za 2 paski długości 10 cm to lekka przesada :<

OUT

1. Justin Bieber. Prosze was.. Zostawie to bez komentarza. Przy okazji przepraszam jesli kogoś uraziłam, ale to tylko moje zdanie więc się nim nie przejmujcie :)

2. Honorata Skarbek Honey. To już nie jest prawdziwa dziewczyna jaką była rok temu. To jest przesiąknięta ‚sławą’ materialistka, która reklamuje wszystko żeby mieć więcej kasy na ciuchy z H&M i koncerty. Nie powiem.. nawet ładna BYŁA, kiedyś jak jeszcze nie robiła ze swojego śpiewania takiej wielkiej afery! A teraz..

3. Mleczka do opalania. NIENAWIDZE ich. Nie lubie się sparować i tyle. Nawet na wakacjach w Egipcie się nie smarowałam leżąc 2h na słońcu.  Ewentualnie moge się smarowac tymi w sprayu na przykład 2, 6 albo 10. Ale za nic nie posmaruje się 50 albo 30 :O

4. Śledzik na naszej-klasie. Czego to ludzie już nie wymyślą. Przez to gówno na nk wchodzę jakieś 3 razy w tygodniu. Nienawidze jak coś mi nagle się rozwija na stronie -.-

To by było na tyle. Dodali byście może coś do tej listy :D ? Albo odjęli :> ?

 

Subskrybujcie mnie :) Na dole po prawej wystarczy tylko nacisnąć jeden guzik ;d

36 thoughts on “IN&OUT

  1. aaaaa paski
    musimy znaleźć ten sweter
    szpilki <33333
    ja sie boje, ze nie będę umieć w takich chodzić

    wiesz Bieber i Honey powinni być razem na 1 miejscu
    obydwoje na to zasłużyli

  2. Paski – tak.
    Emu – żyje bez, ale planuję zakup.
    Co do 3 to na zdjęciu wg mnie ona ma sztuczne rzęsy.
    Karmel na tak.
    Szpilki również kocham na platformie.
    6 – nie próbowałam.
    7 – białe kinderki są boskie <3

    Tak to reszta chyba tak samo nie wiem co z Honey nie mam nic do niej.
    Mleczka do opalania znosze, bo to konieczne i jakoś mi nie przeszkadzają.

    lady-flower123.blogspot.com

  3. pasiaki i karmele też królują w mojej szafie. Emu już nie. rzęsy są sztuczne. ale mega. to fakt. co do mojego posta-fakt. Osoba, która nie ukończyła 18 lat musi mieć zgodę rodziców. Temat szeroki jak rzeka.

  4. EMU, paski, szpile, mega długie i pogrubione rzęsy to moja miłość :D
    Co do słynnej HONEY to mam takie samo zdanie, dziewczyna zmienila sie niesamowicie :)

  5. Szczerze mowiac, ona zawsze byla mi obojetna, ale teraz wszedzie jej pelno i przez to zauwazylam tez to, ze nie ma w ogole szacunku do innych ludzi :) ale co zrobic.. :D

  6. zgadzam się we wszystkim :D jestem fanką pasków, emu, kinder bueno, szpilek na platformie, torebek i kawy (jednak z coffee heaven, bo starbucksa u mnie w Łodzi niestety nie ma:() dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

  7. Emu mam 3 pary tyle że za 30 zł :D i jestem bardzo zadowolona, moja kumpela kupiła oryginalne za 350 zł i po takim samym czasie noszenia jak ja, ma je jeszcze bardziej rozwalone :P
    Wszystko OUT zgadzam sie !! Precz z Honey która myśli że jest sławna i na nk zgłosiła swój profil żeby zrobili „OFICJALNE KONTO” no i na facebooku „osoba publiczna” bez komentarza… ;P
    PS. oczywiście poinformuję Cie o nowej notce w której będą zdjęcia z porządków :P

  8. ciekawy blog :) co do emu to osobiscie mam Ugg i jestem mega zadowolona, chociaż to rzeczywiście nie są buty na deszcz , buty na deszcz to jedynie mogą być kalosze, bo wszystkie przemokną :d pozdrawiam

  9. ahhahah honey na out <33
    wiesz co ja nie lubie Biebera w sumie kiedyś miałam na niego małą fazkę bo zaraziłam się od kuzynki a na twitterze dawno nie byłam więc jest tam pare rzeczy z nim związanych ; )

  10. Świetny blog. I cieszę się, że nie szalejesz na punkcie biebera, bo uważam to za żenujące i śmieszne. ;D
    A co do torebki to o ile dobrze pamiętam kosztowała 60 zł. Kupiłam ją w grudniu, więc może jeszcze na nią trafisz.

  11. Świetny blog. I cieszę się, że nie szalejesz na punkcie biebera, bo uważam to za żenujące i śmieszne. ;D
    A co do torebki to o ile dobrze pamiętam kosztowała 60 zł. Kupiłam ją w grudniu, więc może jeszcze na nią trafisz.

  12. Uwielbaim paski i kolor karmelowy:) bimber mnie wkurza, Honey też, a śledzik to już najbardziej ! xD
    Nie wiem czy się połapałaś, ale (Nie) typowy pamiętnik to też mój blog ;) i dziękuję za komentarz na nim. A tak wgl to jak go znalazłaś ? :)

  13. z Netsales to jest tak, że jak się zarejestrujesz i potem umieścisz reklamy i w ogóle, to masz taki licznik Ile już zarobiłaś, no i mój wynosi 823zł tyle że jeszcze nie wypłacałam, ale mam zamiar wypłacić w przyszłym tygodniu, a czy dostanę te pieniądze to nie wiem, warto spróbować :P

  14. Na pasku bocznym w obu blogach jest takie samo „O mnie” i to samo moje zdjęcie ;D nie zauważyłaś ? A w dodatku na pamiętniku jest takie coś „moje blogi” i tam jest „Fashion – my passion .” ^^ A kto ci pokazał mojego bloga-pamiętnika ?
    Twojego bloga będę komentowała z tego profilu :*

  15. na wszystkich stronach można. Ja mam 18 dopiero we wrześniu więc konto założyłam na moją mamę :D a co do kasy to też by mi się przydała bo rodzice nie kupują mi ciuchów ani nic w tym stylu ;/

  16. po prostu zauwazylam ze od 18 lat to jest i wpisalam dane mamy no i jej powiedzialam ze potrzebuje skan dowodu osobistego zeby wyplacic kase i tyle ;d

  17. Netsales raczej nie akceptuje tego by blogi zarabialy za klikanie w reklamy, jak juz to pozwala reklamowac takie cos ze zarabia sie kiedy ktos kliknie w reklame i dodatkowo wypelni tam formularz, albo sie tam zarejestruje ;) kliknij u mnie w empik i w medipolis i wypelnij formularze (jezeli masz kilka przekladarek to poprosze z kazdej osobno) zajmie Ci to 2 minuty a ja zarobie z 5, 10 zł :)

  18. O PROSZĘ! Jak się okazuje jestem całkiem IN, mam buty emu i takie szpleczki na platformach, choć te kupiłam dawno temu, w zeszłym roku na studniówkę. ;-)

  19. powiem ci ze masz racje z honey! Ras włączam TV nie wiem jaki to był kanał ale wiem że super słodkie urodziny patrze ta twarz o rany. Spoko! gdzie nie wejdę na bloga to już jej strona. photoblog to samo nie znają a ja do znajomych. Śledzik to wkurwia ludzi że hoho. Justin Bieberjak słyszę piosenkę gdzieś to zbiera mi się na wymioty!

Skomentuj

