Strawberry.


Sezon na owoce już niebawem. Na szczęście smakowite kąski trafiły już do tubek i butelek z kosmetykami, więc za niewielką cenę można nabyć kilka takich cacek :D

Na zdjęciu (od lewej do prawej) :

masło do ciała The Body Shop (ok. 50 zł)
peelingujący żel pod prysznic Abacosun (25 zł)
lip balm Carmex (7,49 zł)
szminka ochronna ChapStick (8,25 zł)
żel do kąpieli i pod prysznic Sephora (ok. 25 zł)
truskawkowe mleczko do ciała Sephora (24 zł/szt)
truskawkowy krem do ciała Kamasutra (79 zł)
błyszczyk Joanna (4 zł)
peeling myjący 100ml Joanna (2,99 zł)
olejek do kąpieli i pod prysznic Joanna Naturia (5,60 zł)
balsam do ust Nivea (5,90 zł)
balsam do ciała Avon (16,49 zł)
peeling Dr Irena Eris (ok. 14 zł)

24 thoughts on “Strawberry.

  1. Miałam peeling z Joanny. Świetnie pachniał aż chciało się go zjeść kosztował jakoś ok. 4 zł. Wadą było to, że pachniał tak intensywnie jedynie w opakowaniu.
    Z avonu z tej serii, z której przedstawiłaś balsam miałam mgiełkę do ciała – nie polecam. Zapach był strasznie chemiczny. Nie znoszę takich.
    Chętnie spróbowałabym tego: peelingujący żel pod prysznic Abacosun.
    Pozdrawiam.

  2. narobilas mi smaka tymi truskawkami ; )
    mialam okazje uzywac tego balsamu jest swietny
    a ty cos masz z tej kolekcji ??

    • na pewno balsam do ciała z BS :D jest genialny <3 cena troche powala jak za takie małe pudełeczko, ale ja dostałam na święta więc nie miałam się co przejmować :D
      żel pod prysznic z Sephory też polecam, ale jest go tam strasznie mało, bo pudełeczko jest cienkie ;/
      a pomadka.. średnio mi podchodzi :< natłuszcza, ale nie pachnie tak bardzo truskawkami, a szkoda bo ja uwielbiam truskawki <3

  3. no szkoda Ja Ciebie tez bardzo polubiłam <3
    haha połowa z tych rzeczy znajduje się u mnie na półce ;D
    miło w środku zimy poczuć przyjemny zapach kojarzący się z latem(:

Skomentuj

