In my bag.


Pewnie nie raz każda z was zastanawiała się co by włożyć jeszcze do torby. Ja mam tak często. Albo mam wypchaną po brzegi albo mam w niej tylko portfel i słuchawki do telefonu. No ale zrobiłam liste niezbędnych rzeczy :

1. Portfel

2. Ipod/mp4/mp3

3. Notes i długopis

4. Kosmetyczka

5. Pomadka ochronna

6. Telefon

7. Perfum

8. Okulary (latem)

9. Klucze

10. Gumy

Reklamy

20 thoughts on “In my bag.

  1. Fajna notka.
    Ja bez telefonu nie wyjdę, ale problem mam z wciąż znikającymi słuchawkami. wrrr…
    Portfel czasem, ale raczej noszę kasę w bocznych kieszonkach torby albo w kieszeniach.
    Mam iphona.
    Notes i długopis… Hmm. z tym bywa różnie jak idę do szkoły to mam, a ja k nie to zwykle po torebce walają się jakieś karteczki, długopis też zawsze jest.
    Z kosmetyczki to zwykle tylko korektor, czasem też tusz.
    Pomadki ochronnej nie mam, ale za to mam błyszczyk.
    Perfumy zwykle są. Typu roletka.
    Klucz to tylko do mojej szkolnej szafki.
    Gumy zwykle tak.

  2. bardzo urocze zdjęcia!!!

    Powracam na bloga jako fashionnella (dawniej emmciastyle.blogspot.com) zapraszam do komentowania i obserwowania, ja już obserwuje Twojego:)

  3. Ja też mam tak samo hehe :) Albo tylko najpotrzebniejszy rzeczy, albo wszystko włącznie z butami na zmiane hehe :) Dziękuję za wizytę u mnie ;) Mam nadzieję, że jeszcze zajrzysz, a ja na pewno sie odwdziecze :***

  4. ja nie potrafię sobie poradzić bez zegarka, telefon też się przydaje ale jak już zapomnę, to jakoś specjalnie nie tęsknię :) muzyka mile widziana, szczególnie na dłuższą podróż czy spacer w samotności. nie lubię dużych torebek więc swój ekwipunek ograniczam do minimum – portfel, telefon, coś do ust, notes, dokumenty, perfumik (mile widziana wersja mini), chusteczki hig., mp3 i tictac :)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s