Shoes.


Buty to podstawa ubioru. Jest istotną ozdobą, dlatego warto szczególnie o nie zadbać i wybrać odpowiedni fason. Najważniejsze żeby było nam w nich wygodnie.

BALERINY

– pasują do zwiewnych sukienek, minispódniczek oraz luźnych szortów lub jeansów
– w balerinach każda z nas wygląda baardzo dziewczęco
– takie buty idealnie nadają się na zakupy, noga się w nich nie męczy



TRAMPKI

– są super wygodne
– można poczuć sie w nich beztrosko jak dziecko
– wybór wzorów i kolorów jest ogromny




JAPONKI

– twoje stopy mają cały czas kontakt ze słońcem i powietrzem
– są na tyle fajne, że kolesie też się do nich przekonali
– w lato okazują się niezastapione





SZPILKI

– wydłużają i wyszczuplają nogi
– nadają całemu ubraniu sexowny look :D
– każda dziewczyna może znaleźć odpowiednią wysokość obcasa, tak żeby poczuła się w nich komfortowo



KOTURNY

– świetnie nadają się na letnie imprezy
– wydłużają i wyszczuplają nogi
– można dostać je za rozsądną cene
– łatwo utrzymać w nich równowagę




MOJA KOLEJNOŚĆ OD NAJLEPSZYCH DO NAJGORSZYCH : trampki – japonki – szpilki – koturny – baleriny :)
nigdy nie moge znaleźć zwykłych czarnych balerin.. zawsze są poozdabiane jakimiś śmieciami -.-

20 thoughts on “Shoes.

  1. Moja kolejność:
    baleriny-trampki-koturny-szpilki-japonki.
    Kocham szpilki, ale nie czuję się w nich komfortowo, bo na co dzień zwykle chodzę w butach o płaskiej podeszwie. Koturny, które teraz są modne strasznie mi się podobają, ale nie przymierzałam nigdy takich wysokich, więc nie wiem czy kupować :P

  2. A no przepraszam zapomniałam Ci napisać,że jest nowa!: )
    niestety z tą nogą to jeszcze nie koniec /…
    a ja kocham większość wyżej zaprezentowanych bucików <333

  3. jest to książka napisana w formie pamiętnika przez dziewczynę ,która do 10 lat walczy z anoreksją i postanowiła opowiedzieć o koszmarze swojej choroby./
    a co do kategorii to masz racje zaraz jakieś dodam ;D

  4. Buciki *-* Jak tylko idę do sklepu z butami wychodzę „chora” na co najmniej jedną parę xD Moje kolejność wygląda tak szpilki, gladiatory, baleriny, trampki, koturny, japonki ;D

  5. jeśli potrafisz „przesiąść się” z trampek i japonek na szpile i koturny to chylę czoła! Ja jestem wierna jednej kategorii, czyli butom niskim, wygodnym i dla mnie bezpiecznym :)

Skomentuj

