Flowers.


Nie trzeba być narcyzem ani mieć fiołka w głowie, aby nadchodzącego lata nosić się stylowo i modnie. Wystarczy tylko, że zapolujesz na róże, stokrotki i inne rośliny ozdobne. Modne będą egzotyczne, romantyczne i abstrakcyjne kwiatki. Ty decydujesz w czym się pokażesz :)










ZESTAWY

1. Tradycyjna sukienka w kwiatki + jasny sweterek i dodatki :)
sukienka – H&M (119 pln), sweterek – Cubus (59 pln), baleriny – Deichman (49,90 pln), kwiat – H&M (9,90 pln), torebka – Reserved (69 pln)

 

2. Tu natomiast pokusić się można o buty i chustkę w stylu floral.
spódniczka – C&A (79 pln), top – New Yorker (39 pln), baleriny – H&M (59 pln), płaszczyk – H&M (160 pln), torebka i chusta – New yorker (po 49 pln)

 

3. Tutaj połączenie bluzki i torby :) Moim zdaniem tylko jeden element powinien być w kwiatki i ta bluzka tu nie pasuje. Zastąpiłabym ją białym topem.
spodnie – New Yorker (189 pln), bluzka – Pull&Bear (79 pln), kurtka – H&M (150 pln), torba – Orsay (79 pln), trampki – H&M (49 pln), bransoletka – KappAhl (39 pln)

 

TERAZ PYTANIE : wiecie może jaki sklep zamierza wprowadzić do swojej wiosennej kolekcji ładne, zwiewne sukienki w kwiatki (najlepiej czarne z kolorowymi kwiatami)

23 thoughts on “Flowers.

  1. Uwielbiam kwiatowe wzory ostatnio zakochałam się w szpilkach z deezee. Są czarne i beżowe w kwiaty. Cudne po prostu.
    Zestaw 1 mi się najbardziej podoba. W drugim nie pasuje mi ten płaszcz.
    Motyw kwiatowy cudnie będzie sprawował się wiosną :)

  2. trafilas w moja slabosc ;]
    uwielbiam kwiaty na wszystkim co mozna nosic
    zestaw 1 mi sie podoba
    kiedy beda takie kwiatki na glowe??

  3. Kwiaty to mój motyw przewodni na nadchodzącą wiosnę i lato dlatego tak bardzo „napaliłam’ się na tą sukienkę z H&M. Boję się, że jak będę miała pieniądze to już jej nie będzie ;p

Skomentuj

