MIAMI <3


Druga notka dziś :D Nietypowa, nie związana z tematyką bloga. A więc, z moją ukochaną przyjaciółką Weroniką od dawna myślałyśmy nad naszymi prezentami 18-nastkowymi. Najpierw padło na samochody. No ale zejdźmy jednak na ziemię :D Haha xd Samochody dopiero na 21 urodziny :) Kolejną opcją była tygodniowa podróż do Nowego Jorku – cel Manhattan <3 Ale ostatecznie chyba pojedziemy razem do Miami na 2 tygodnie, na którego punkcie ostatnio oszalałam <3 Bilety drogie nie są (od 1934 do 2500 zł w obie strony), hotel to też żaden problem :) Nie mogę doczekać się opalania na plaży, nocnych imprez w najlepszych klubach, mieszkania na najwyższym piętrze w hotelu i buszowania po najmodniejszych butikach na Florydzie <3333333333 CAN’T WAIT:) FLORYDO WRACAM!

 

KTOŚ Z WAS MOŻE TAM BYŁ :) ?

PS  A w dodatku po mieście będziemy wozić się czerwonym albo białym kabrioletem i słuchać muzyki na cały regulator śpiewając przy tym na cały głos!

PS 2  Wiem że dostaniem tą wycieczkę :) Jesteśmy osobami które ZAWSZE dostają to co chcą :) I to właśnie w nas kocham <3

18 thoughts on “MIAMI <3

  1. Nie byłam nigdy na Florydzie, ale życzę Wam cudownej podróży :)
    Ja też najchętniej wyjechałabym gdzieś do cieplejszych krajów :)

    Na początku bardzo dziękuje za te pozytywne komentarze zostawione na moim blogu :) Bardzo mnie cieszy, że opowiadanie Ci się podoba. Dziękuje też za pokazanie mi mojej pomyłki w zdaniu xD Miało być tam „długopisy”, ale myślałam chyba całkiem o czym innym, a napisałam co innego :) No cóż z mojej strony tylko wielkie dziękuje, że tak wgłębiasz się w to opowiadanie. Dla mnie to cały sukces :) Zapraszam do siebie ponownie :)

  2. Aktualnie nigdzie, bo jestem maturzystką i zwyczajnie nie mam czasu. Mam zamiar popracować po egzaminie, w końcu będę miała 6 miesięcy wolnego :) 2 miesiące planuję przepracować w Anglii, reszte w Polsce

Skomentuj

