White top + jeansy.


Dziś mam dla was kilka zestawów, które można przekształcać w różne style. Wystarczy nam do tego kilka dodatków. W każdym z zestawów jest ta sama bluzka (H&M – 19,90) i te same spodnie (Stradivarius – 99,90).

numer 1 – styl marynarski

chusta – KappAhl (39,90 zł), buty – Oysho (99 zł), torebka – KappAhl (79,90 zł), opaska – Oysho (12,90 zł)

 

numer 2 – inspirowany latem

torba – Reserved (wróz), chusta – Stradivarius (39,90), okulary – Pull&Bear (89,90), pasek – Stradivarius (49,90), buty – Stradivarius (149)

 

numer 3 – etno połączone ze stylem kowbojskim

naszyjnik – Stradivarius (39,90 zł), bransoletka – Reserved (24 zł/sztuka), okulary – Mango (79 zł), torba – BGN (cena powalająca, ale to tylko inspiracja 2200 zł), buty – Pull&Bear (199 zł)

12 thoughts on “White top + jeansy.

  1. Ale raczej wykonałaś go z obrazków, które gdzieś wcześniej zostały znalezione, prawda? Przynajmniej ja już z niektórymi z nich spotkałam się w Internecie. To tak jak wziąć 10 utworów różnych artystów, zgrać na jedną płytę i powiedzieć, że samemu się ją nagrało nie podając oryginalnych utworów. Raczej o to mi chodzi.
    „Proszę czytać ze zrozumieniem” – spodziewałam się takiej reakcji, więc nawet nie będę tego komentować.

    Mimo wszystko jeszcze raz dzięki za udział w konkursie, w gruncie rzeczy podobał mi się Twój wpis. I pamiętaj, że tylko winny zawsze się tłumaczy :)

    Pozdrowienia

    Mo

    http://www.movsmo.pl

  2. Ale spokojnie, ja nie mam pretensji o to, że nie podałaś źródeł, po prostu to zaważyło na ocenie. Jestem wyrozumiała, ale po prostu nie lubię, gdy ktoś umieszcza cudze zdjęcia lub obrazki bez podania źródła – ja zawsze staram się to robić bo uważam, że tak jest uczciwie, dlatego też o tym napisałam :)
    Lepiej skończmy temat, po co się spinać :) Wyluzuj, to tylko konkurs ;)

Skomentuj

