Write to me :) I like it!


Hej hej :D Bardzo się ciesze że do konkursu zgłosiło się tyle osób. Oczywiście nadal możecie się zgłaszać do KOŃCA MARCA. Wyników spodziewajcie się w pierwszym tygodniu KWIETNIA.

Chciałabym również powiedzieć, że bardzo lubię czytać wasze maile, także piszcie do mnie częściej na chocolocox@wp.pl
Odpowiem na wasze wszystkie pytania :)

 

Advertisements

27 thoughts on “Write to me :) I like it!

    • skoro ci zalezy na dobrych stosunkach to moge powiedzieć że masz u mnie plusa za to ;]
      ok moge zapomniec o tym chociaz chetnie bym zobaczyła to co chcesz mi wysłac na poczte (beata.rutkowska15@wp.pl)

  1. hej, zgłosiłam się wlasnie do konkursu, ale pod poprzednim postem ;) nie wiem czy mój komenatarz został zamieszczony, nie orientuje się jeszcze w blogach. mam pytanie o co chodzi z tymi formularzami, gdzie one są ? wybacz ale kompletnie sie nie łapie w tym ;) jak możesz to odpisz mi na moim blogu. artneyinspire.blogspot.com , całusy ;*

  2. `wypełniłam jakiś fomularz, ale nie wiem, czy dobrze =.=
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu idealna kobieta ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333

  3. miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu idealna kobieta ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333

  4. Wykładasz kasę po to, żeby zyskać czytelników ? Ładny gest. A co do kliknięć- to oczywiste, że Ci na tym zależy, możesz być dzięki temu chociaż odrobinę mniej stratna. Bloggerki zazwyczaj jeśli robią konkursy, to mają na nie sponsorów w zewnątrz, dlatego po prostu zaintrygował mnie ten Twój.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s