Spring <3


http://www.formspring.me/burrbery

Miałam to napisać w poniedziałek, ale z braku czasu piszę dziś :) 2 dni temu przywitała nas kalendarzowa wiosna :D Nie wiem jak u was, ale u mnie termometr pokazywał 15 stopni w słońcu <3

Mam dla was małe modowe must have na wiosne :)

1. Mocne kolory. Nareszcie po długiej obecności wyłącznie pudrowych i szarych odcieni pojawiły się intensywne barwy. Możesz wybierać zarówno wśród bajecznie kolorowych ubrań jak i dodatków. Nowością tego sezonu jest to, że możemy łączyć ze sobą wiele kolorów naraz – taka stylizacja świetnie sprawdzi się na wieczór.

2. Pudry i pastele. To alternatywa dla tych z Was, które boją się kolorów – teraz możecie korzystać z wszystkich pastelowych odcieni i zestawiać je z pudrami.

3. Biel. Czystą biel możemy nosić jako total look lub w towarzystwie mocnych kolorów – staje się wtedy jeszcze bardziej nowoczesna. Biel najczęściej spotkamy na ubraniach w stylu sportowej elegancji, ale zdarzają się także białe, koronkowe sukienki i spódnice.

4. Pomarańczowy. Zdecydowanie największa nowość tego sezonu! Na światowych wybiegach pojawił się już poprzedniej wiosny, jednak na ulicach się nie przyjął. Teraz jest go pełno we wszystkich sieciówkach! Warto skusić się chociaż na niewielki dodatek w tym energetycznym kolorze.

5. Miodowe i karmelowe odcienie. Pozostałość jesieni – jeśli boisz się odważnych, pomarańczowych odcieni zdecyduj się na te miodowe. Są bardzo szlachetne i klasyczne i będziesz je mogła wykorzystać jeszcze przy wielu okazjach.

6. Szerokie paski. Tej wiosny paski zdecydowanie się poszerzają. Występują solo lub łączone są w różnych kombinacjach.

7. Marynarki. Jeśli marynarka to tylko ta o męskim, przedłużonym sezonie. Znajdziecie je w większości sieciówek. Świetnie wygląda z podwiniętymi rękawami noszona do rurek, zwykłego topu i butów na wysokim obcasie.

15 thoughts on “Spring <3

  1. Cześć. ;) Jeśli mowa o reklamach na blogu to ja mam z tym problem ponieważ próbowałam już umieścić je na swoim blogu , ale mi nie wyszło mogłabym liczyć na twoją pomoc? Gdybyś mogła odpowiedzieć mi na to pytanko u mnie. ;))

  2. `sliczne komplety ;**
    uzupełnic jeszcze jakąs ankiete ?. bardzo mi zalezy na tych butach !. ;** co moge jeszcze zrobić ?.
    ta ostatnia fotografia strasznie mi sie podoba <3333333
    wiosna <3333

  3. Wytłumacz dokładniej czy chodzi o to, że jeśli zostaniesz konsultantką czy twoje zamówienie się liczą, czy możliwość zamówienia u mnie. Myślę, że chodzi o to 1, ale wole mieć pewność.

  4. kocham wiosnę i strasznie się ciesze, ze już jest
    podoba mi się to mieszanie kolorów, ale nie jestem do końca pewna czy ja bym w takich rzeczach dobrze wyglądała

  5. Jeśli jesteś konsultantką w AVONIE możesz ustalić czy wybierasz sobie produkty z katalogu za darmo (na określoną sumę, ale wtedy nie dostajesz pieniędzy) albo zamawiasz normalnie i z tych pieniędzy, które Ci zostaną bądź tych , które masz w portfelu płacisz za wybrane wcześniej produkty.

  6. `aha ;** mam jeszcze opere, to juz sie biore za formularze. niestetyn wiecej nie moge miec, bo by mi sie komp strasznie zacinał, teraz sie zacina, to co by było wtedy ;>
    to dobrze, ze dostajesz e-maile z potwierdzeniami, przynajmniej bd wiedziec, ze wszystko wypełniłam, bo na słowo to pewnie mi nie wierzysz, bo przeciez mnie nie znasz ;>

Skomentuj

