My suitcase.


Hej hej :D Przed nami majówka, inne wyjazdy no i przede wszystkim wakacje <3 Pomyślałam sobie, że przydałby się post, w którym wypiszę najważniejsze rzeczy, które warto zapakować do walizki :D

1. Przewiewne ciuchy. Przydadzą się szczególnie wtedy gdy wybieramy się nad morze albo za granicę :D

2. Strój kąpielowy :)

3. Okulary przeciwsłoneczne <3

4. Olejki do opalania

5. Aparat. Warto uwieczniać przyjemne chwile.

6. Wygodne buty (najlepiej kilka par)

7. MP3/ MP4/ IPod

No :D To możemy jechać :)


188 thoughts on “My suitcase.

  1. śliczne, bardziej śliczne i najśliczniejsze!!!!!!!!!!!!!!!Notka bedzie zaraz widoczna na moim blogu! Dziękuje za zaprosznie ;)
    „”2. zgłaszać możesz się kilka razy (wybieranie będzie losowe, więc będziesz mieć większe szanse)”” cytuje…
    czyli o co dokladniej chodzi? no i do kiedy trwa konkurs?

  2. Chętnie zobaczę Twoje zdjęcie, co Ty zabierasz na majówkę :)

    A konkurs u Ciebie wielkie WOWWW !
    Aż się skusiłam, a nie miałam zamiaru brać w takowych udziału :D

    Notka u mnie : http://agicosmoholic.blogspot.com/2011/04/konkurssss-na-ktory-sie-mocno-skusiam.html

    Mój E-mail: koszalnik@poczta.onet.pl

    Nagroda nr. 2 :)

    Dodaję Cię też do blogrolla, bo będę na pewno zaglądała :)

    Jej napisałaś o majówce, a ja nie wiem,czy dostanę 2.05 wolne :(

  3. może zmień zasady bo się znając życie w tych komentarzach nie odkopiesz podwójnych a i poczwórnych… wow strach się bać :D

Skomentuj

