Things which I love.


watermelon, holiday, photographing, H&M, coffee, ice tea, gossip girl, ice cream, kinder bueno, traveling, shopping, Paris, summer, my bed, freedom, watching movies, laughing, friends, high heels, converse, sephora perfume, blogging, strawberries, twitter, musli, sun & sunshine, fashion, bags & shoes, weekends, english, coffee heaven, music, facebook, rayban, flying by plane, cocoanut, oreo cookies, blackberry, M&M’s, Kings of Leon, drinks, strawberry yogowafel, Miami

Do konkursu zgłaszajcie się TU

„Wysłany 05.04.2011 o 11:12
wiesz mi się wydaje,że te konkursy to pic na wode sama zakładasz bloga i pozniej piszesz ze on wygrał!”

głupi komentarz dostałam od autorki bloga : http://arynsa-arynsa.blogspot.com
brawo :) popisałaś się inteligencją. przecież w komentarzach widać IP :*

23 thoughts on “Things which I love.

  1. smakowite!

    jeśli bym miała nie być w Polsce wtedy to bym na pewno się postarała przylecieć, no chyba, ze by mieli w tamtym miejscu też koncert :D

    z Krakowa :)

  2. ♥przepraszam…
    po prostu nie mam na nic czasu, jestem przemęczona i nawet nie mam siły ostatnio wejść na kompa. ale musze sie wziąść w garść, teraz bd miała w następnym tyg. wolne, to wszystko nadrobie.
    co do tej arynsy. to ja od poczatku wiedziałam, ze jest taka wredna. i wydaje mi sie, ze ona co zazdrości, ze do twojego konkursu zgłasza się więcej osob niż do jej xdd. co do twoich zdjęć – jestes ładniutka, tez kiedyś nosiłam aparat ;pp♥

  3. hej. jak być może wiesz zgłosiłam się do konkursu ;)
    co do notki w której też jest ten konkurs to czy na tym zdjęciu to jest Twój aparat (canon)? i cudowne te japonki, gdzie kupiłaś?
    ja chętnie chodziłabym w szortach ale moja figura na to mi nie pozwala ;p
    zdjęcia super! widzę, że jak ja nosisz aparat ortodontyczny ;)
    byłaś w Paryżu?? ja bym chciała tam pojechać..
    zdjęcie nie wiem czy Twoje ale zapożyczam się xD może kiedyś wykorzystam ;)

    a mam pytanie. jak wyłonisz zwyciężców konkursu?

  4. aha. no ja mam dwie cyfrówki canona i coolpixa. ale zamierzam kupić albo lustrzankę albo hybrydę. hmm.. nie wiem na co się zdecydować. koleżanka-fotograf poradziła mi hybrydę ze względu że tańsza a lepszy zoom i zdjęcia porównywalne. a tryb automatyczny zdjęć i manualny. znasz się? możesz coś polecić?
    są jeszcze te japonki w CCC? ile kosztują?
    też bym chciała jechać. a kiedy jedziesz??
    aha. no to tylko trzymam kciuki byś wylosowała odpowiedni los czyt. mnie xD
    pozdrawiam

  5. kiedyś właśnie myślałam o d90. później o d3000. w końcu przeszło na d5000, ale trochę drogi. i teraz już nie wiem czy nie wezmę po prostu d60 ;P
    a to już ich nie będzie :(
    to zabierz mnie ze sobą ;)

Skomentuj

