My favourite places in the world.


Wakacje zbliżają się wieeelkimi krokami :) A w raz z nimi małe lub większe plany. Ja mam już tyle planów, że nie wiem czy mi wakacji starczy :D A wy gdzieś się wybieracie? Lub chcielibyście jechać w jakieś specjalne miejsce na świecie? Ja mam pare takich miejsc, które chciałabym wam pokazać :)


Na pierwszym miejscu są moje ukochane Malediwy <3 Nie chciałabym jechać tam na dłużej niż 10 dni, bo nie ma tam nic ciekawego do roboty. Jest to miejsce gdzie się tylko wypoczywa. A jak wygląda nasz każdy dzień na takiej wyspie? Wstajesz i wychodzisz na swój taras przed willą. Schodkami schodzisz prosto do 30 stopniowego morza i kąpiesz się dopóki nie przyniosą ci do pokoju wcześniej zamówionego śniadania. Potem wylegujesz się w Malediwskim słońcu, a gdy dopadnie cię pragnienie wystarczy że zadzwonisz po obsługe. Oni przyniosą ci wszystko czego ci trzeba. Od zwykłej wody mineralnej po szampana. Następnie idziesz pomostem do restauracji na obiad. Po posiłku hotel oferuje ci różnego typu rozrywki np. nurkowanie z rybami i żółwiami. I tak mija ci czas do kolacji. Nie robisz nic nadzwyczajnego. Po prostu raj. Nie ma tam co zwiedzać :) Całą wyspę da się spokojnie obejść w 1 dzień. A gdy jesteśmy zbyt leniwi, możemy wypożyczyć 20-metrowy jacht i zwyczajnie ją opłynąć. Czy to nie brzmi cudownie?

Drugim takim specjalnym dla mnie miejscem jest Miami. Centrum miasta znajdujące się tuż przy piaszczystej plaży. Dzień w takim raju jest urozmaicony. Masz do wyboru wiele opcji. Wstajesz rano i idziesz na śniadanie dla śpiochów. Potem razem z przyjaciółmi idziecie wygrzać się na plaży i po surfować. Zanosicie wszystkie rzeczy na najwyższe piętro do waszego hotelowego pokoju, wypożyczacie białego kabrioleta, włączacie waszą ulubioną muzykę na ful i jedziecie na Ocean Dr na wielki shopping. Po drodze zahaczacie o restauracje, pijecie szampana z przystojniakami z okolicy. A wieczorem czeka dyskoteka w najlepszych klubach. I jak tu nie kochać życia ?

Kolejnym wyjątkowym miejscem (dla niektórych może to być banał, ale ja to uwielbiam) jest Egipt. W szczególności miejscowość Sharm el Sheikh. Wiem, że wiele zależy od hotelu do jakiego się pojedzie, ale ja trafiłam na wspaniałych ludzi, którzy strasznie dbali o szczegóły, dzięki czemu jest to kolejne miejsce typu ‚raj na ziemi’. Dzień jest bardzo prosty. Pobudka około godziny 8, śniadanie w restauracji, basen + egipskie słońce + drinki z palemką. Potem obiad, hotelowe rozrywki nad basenem lub morze. Do kolacji jest tyle atrakcji w hotelu, że aż nie warto wychodzić poza teren. Następnie tematyczna kolacja, a potem najlepsze ze wszystkiego.. miasto albo hotelowe dyskoteki. Akurat trafiłam na taki hotel gdzie były pool party i beach party. Żałuję, że nie mogłam zostać tam dłużej, bo to były najlepsze imprezy w moim życiu.


I ostatnie z listy moich ulubionych miejsc na ziemi to Zjednoczone Emiraty Arabskie, które kocham za swoją nowoczesność i wielkość. Niesamowite wrażenie muszą robić te 60-, 70-, 80- i 100- piętrowe wieżowce. Nie mogę się doczekać kiedy zobacze to na własne oczy. Obiecuje sobie, że wjade na najwyższe piętro najwyższego budynku. Bo przecież żyje się tylko raz i trzeba próbować wszystkiego po kolei :) A troche adrenaliny nie zaszkodzi. A no i zapomniałabym o najważniejszym. Największe, najlepsze i najpiękniejsze wrażenie na mnie robi sztuczna palma. Jest to niesamowity wymysł ludzi. Zazdroszczę taka bujnej wyobraźni :D

Poza tymi czterema wspaniałymi miejscami, kocham jeszcze Seszele, Kube, Nowy Jork, Turcje i wiele innych :) A jakie są wasze 4 ulubione miejsca na ziemi?

16 thoughts on “My favourite places in the world.

  1. A ja bym się z chęcią wybrała do Lusaki – nie dorównuje to może Londynowi albo New York-owi ale chciała bym tam pojechać:):)
    życzę miłego dzionka:D

  2. Ja bym chciała polecieć, do Nowego Jorku, Miami, Australii i Los Angeles ;) Niestety to trochę kosztuję ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić to marzenie.

Skomentuj

