Shopping.


Ostatnio z przyjaciółką byłam na małych zakupach :D Pokaże wam rzeczy które udało mi się zdobyć. Za 17 dni planuje kolejne zakupy :D Będę dzień po moich urodzinach więc troche kasy pewnie się uzbiera :D Jak kupie coś ładnego to wam pokaże :* A teraz czas na to co już leży w mojej szafie.

torebka Tally Weijl – 79,90 zł

sukienka H&M – 39,90 zł

rurki Cubus – 129,90 zł

zawieszka charms z Apartu – 49 zł

przepraszam za jakość zdjęć ale były robione telefonem :)

PS Wyniki konkursu podam 2 maja, bo jutro i pojutrze mnie nie będzie :D

21 thoughts on “Shopping.

  1. Tak sprawdzałam, niestety będzie na mnie wisiała :( A takich większych koszulek mam dużo, bo w ostatnim czasie schudłam i teraz muszę kupić kilka bardziej dopasowanych :)
    jeej ! Torebka i sukienka są cudowne ! <3 Sukienka w H&M tak tanio ? Muszę się wybrać ;D

    P.S: Osatnio miałam drobne problemy z komputerem i nie mogłam odpisać.
    Pozdrawiam :*

  2. Heh, odkryłam swój ”talent” niedawno :)
    Nie no, chodze do szkoły gdzie jakieś podstawy są wymagane, więc jakoś tak. Ale nie uważam, żebym ładnie rysowała, jest jedna osoba w mojej szkole kóra cudownie maluje, rysuje i wszystko inne :)

  3. Piękne zakupki:) w moim guście :) Fajna ta torebka, sukienka, rurki:) Zawieszka charmsyyyyyyyyyyy:)
    Ja swoje charmsy tez uwielbiam, moze tez powinnam obfocic moja mala kolekcje;) Miłego wyjazdu :)

    U mnie taka majowka, ze Amstaff zaatakowal mojego psa…i dzis miał operacje…takze… przez majowke, bedziemy o niego dbac….

Skomentuj

