Wyniki.


Tak jak obiecałam dodaje wyniki z konkursu w którym do wygrania były bransoletki Pandory. Niestety 5 dni temu dostałam wiadomość od Apartu, że będą mogli zafundować tylko JEDNĄ bransoletkę za co bardzo przepraszają. Wybrałam brązowo-kawową. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe :< Sama troche się zdenerwowałam jak dostałam mi to napisali. Poniżej dodaje zdjęcia z losowania. Wszystkim uczestniczkom bardzo dziękuję za zgłoszenia :)

wszystkie nazwy blogów zapisałam na karteczkach :) jeśli ktoś zgłosił się kilka razy.. zapisywałam go na kilku różnych karteczkach :)

po dokładnym przemieszaniu wylosowałam jedną karteczkę :D

zwyciężczynią została bloggerka Aleksandra z http://www.lovemyliffe.blogspot.com :) serdecznie gratuluję!
jutro skontaktuję się z tobą drogą mailową żebyś mogła podać mi swoje dane i adres na który ma zostać wysłana nagroda :D

12 thoughts on “Wyniki.

Skomentuj

