Interview + jewellery.


Wczoraj zostałam poproszona o udzielenie wywiadu przez niejaką Martynę Nowakowską, studentkę dziennikarstwa, którą serdecznie pozdrawiam :* Nie powiem, zaskoczyło mnie to trochę :) Dobra bez zbędnego gadania. Poniżej dodaje wczorajszy wywiad, jeśli macie ochotę możecie przeczytać :D

M: Cześć. Bardzo się cieszę, że zgodziłaś się na te kilka pytań. Może na początek opowiesz nam coś o sobie?
P: Szczerze mówiąc nie przepadam za tego typu pytaniami :D Wole konkrety :)
M: Czym się aktualnie zajmujesz?
P: Jak na razie rozmyślam nad wyborem profilu w LO. Mam z tym spory problem, bo z jednej strony bardzo chciałabym kontynuować gimnazjalną przyjaźń, a z drugiej nie pójdę na profil, który mi nie odpowiada. I właśnie to pochłania ostatnio połowę mojego wolnego czasu.
M: Skąd wzięło się Twoje zainteresowanie do fotografii?
P: Na początku nie brałam tego na serio. Po prostu robiłam zdjęcia, bo sprawiało mi to przyjemność. Potem tata kupił lustrzankę. Dopiero jak zrozumiałam wszystkie podstawowe funkcje coś zaczęło z tego wychodzić. Ale na razie to jest i tak tylko bardziej zabawa niż coś poważnego :D
M: Jakiego sprzętu używasz?
P: Nikon D90 i Nikon D3000
M: Wiążesz swoją przyszłość z fotografią?
P: Fotografować na pewno będę zawsze, ale nie myślę, a raczej nie chce wiązać jakoś szczególnie mojej przyszłości z fotografią zawodową.
M: Co myślisz o krytyce Twojej osoby od ludzi, którzy Cię nie znają?
P: A ktoś mnie krytykuje? Haha :) A tak na serio to mam to gdzieś. Pamiętam jak dostałam pierwsze negatywne komentarze na fotoblogu. Wtedy miałam dwa światy, ale teraz nie obchodzi mnie co ludzie myślą na temat mojej osoby i moich zdjęć. Bardziej się z tego śmieję niż biorę to do siebie.
M: Jaka jest Twoja druga pasja po fotografii?
P: Zdecydowanie bloggowanie. Nie sądziłam, że to jest taka świetna sprawa. Na początku długo zastanawiałam się na założeniem bloga, ale powiedziałam sobie, że raz się żyje.
M: Podobno lubisz podróżować. To prawda?
P: O tak! Uwielbiam to. Odkąd pamiętam zawsze podróżowałam. Niestety nie pamiętam nic z moich pierwszych wyjazdów, bo miałam zaledwie 5-6 lat, mogę jedynie przeglądać stare albumy ze zdjęciami i słuchać opowieści mamy albo taty.
M: Za 2 lata Twoja 18-nastka. Co planujesz?
P: Oj będzie się działo! Jeśli do tego czasu będę prowadziła bloga to może nawet zaproszę pare moich stałych czytelniczek. Na pewno chce zrobić duuużą imprezę na około 250 osób. Mam nadzieję, że do tego czasu poznam tyle ludzi, haha :)
M: Masz jakieś specjalne życzenia na prezent?
P: Mam jedno życzenie – chciałabym polecieć z moją najlepszą przyjaciółką do Miami na 2-tygodnie. Ten prezent w zupełności mi wystarczy.
M: Czemu akurat Miami?
P: Mam do tego miasta ogromny sentyment. Kocham tamtejsze plaże, palmy, czystą wodę i drapacze chmur. Zawsze jak oglądam CSI Miami to myślę sobie ‘kurde! Za 2 lata tam będę’.
M: Jakie jest Twoje motto?
P: „Jeśli nie możesz mieć wszystkiego to wytarguj ile się da.”
M: Dziękuje za rozmowę.
P: Nie ma sprawy, dzięki :)

Modna biżuteria w tym sezonie :

jeśli orientujecie się gdzie można taki kupić chętnie się dowiem :D

jakbyście wiedziały też gdzie można dostać taki to proszę powiedzcie :)

Uwielbiam tego typu pierścionki i naszyjniki, a Wy ?

Reklamy

15 thoughts on “Interview + jewellery.

  1. o niski poziom chodzilo wlasnie o sprzeczke ;) możemy zapomnieć o tym, i nadal byc ` w milym` kontakcie jak kiedys ;)

  2. zapominamy ;) heh tez mam zamar albo za rok alboz a 2 leciec do miami ;) polecam tez odwiedzić NY:O naprawde;)

  3. o, ja też uwielbiam tego typu pierścionki…poluję na krzyż na dwa palce i skrzydła ;)

  4. Cześc . Mam do ciebe ogromną prośbę , zajmie ci to tylko minutke a dla mnie to wiele znaczy . mogłabyś wejść na ten bloog , i zaczac obserwować . :
    http://www.blogger.com/profile/18288302339265244829
    I na jej facebooka , polubić ją ?
    http://www.facebook.com/vintage.patricia

    Na końcu musisz wejść na jej blooga i napisać coś takiego :
    Obserwuje i lubie cię na facebooku , strony poleciła mi http://www.ambitiouslyxcrazy01972.blogspot.com

    PS Ja cię już obserwuje i proszę o pomoc !

    Przeglądałam twojego blooga i znalazłam konkurs z butami , mażą mi się takie pełne koturny ! ; ) Szkoda , że nie weszłam tu szybciej . ; )

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s