Today’s shopping.


Rano pojechałam z mamą na małe zakupy w poszukiwaniu stroju kąpielowego. Myślałam, że nie kupie nic a wróciłam aż z dwoma :O W planach mam jeszcze jeden śliczny z F&F, na samym dole macie link do strony sklepu :) Mimo że to nie jest jakaś super znana marka uważam że biały strój bez ramiączek który mają w swojej kolekcji jest przecudowny! Musze wybrać się na poszukiwania.

1. Strój kupiony w H&M

2. Ten kupiłam w małym sklepie obok mojej babci. Straaaasznie ogromny wybór. A sprzedają kostiumy różnych marek w tym właśnie F&F. Niestety nie było tego który mi się podobał, ale musze go mieć do wakacji :D

3. Ostatnio kupiłam też piękny lakier w kolorze brzoskwiniowym.

(to nie jest moje zdjęcie)

a teraz pare inspiracji związanych właśnie ze strojami kąpielowymi :D

(gdybyście wiedziały gdzie taki kupić to mówicie! :D)

(a ja poluję właśnie na taki bardzo podobny z F&F)

9 thoughts on “Today’s shopping.

Skomentuj

