American flag.


Motyw american flag coraz częściej pojawia się na ubraniach. W tym sezonie jest to obowiązkowy must have i mega hit! Mi udało się trafić w nowy trend bo pare tygodni temu kupiłam właśnie t-shirt z flagą :D Może wrzuce w wakacje jakiś outfit z nią :) Dobra, to teraz czas na was :D Ready, steady, GO! :D

Ogólnie to kocham Ameryke za wszystko. A w szczególności za moje ukochane drapacze chmur, piękne widoki, mnóstwo sklepów na każdej uliczce i mega świąteczny klimat w grudniu. Strasznie mnie tam ciągnie, nie powiem że nie :) Nawet chciałabym wiązać swoją przyszłość właśnie z Ameryką, a dokładnie to ze stanem Floryda :D Ale na to przyjdzie mi jeszcze czas.

PS Biore udział w konkursie na http://dirty-poison.blogspot.com

10 thoughts on “American flag.

  1. Kapp Ahl, góra – 47,90 zł, dół – 47,90 zł ,
    Ameryka, hm cudowny kraj, klimat, a ludzie sa po prostu prze mili i sympatyczni, zycze Ci bys tego doswiadczyla :)

  2. ja będąc tam byłam młodsza bo mialam 14 lat, i nie wykorzystalam tego wyjazdu tak jak bym to zrobila teraz ;x moze za rok sie uda!;)

  3. Kocham outfit z 1. zdjęcia *.* Od dłuższego czasu poluję na coś z takim motywem, co prawda chciałabym australijską flagę, ale zadowolę się też amerykańską :D

  4. spoksil :) też kocham amerykę!!!!

    motyw flagi bardzo mi się podoba, a sama mam też parę takich ciuszków ;D

    pozdrawiam ;**

Skomentuj

