Dress for prom.


Od miesiąca szukam sukienki na bal gimnazjalny. I co ? Oczywiście nic nie moge znaleźć. W sklepach świeci pustkami. Większość sukienek nadaje się bardziej na plaże, a sukienki które mi się podobają kosztują ponad 400 zł. A tyle na coś co ubiore jeden raz nie wydam. Jeśli na prawdę nic nie znajde w najbliższym czasie (a czasu zostało mi na prawdę mało) to pójdę do krawcowej żeby uszyła mi sukienkę która jest w sklepie oddalonego od mojej miejscowości o 500 km -.- A przy okazji wiecie może ile kosztuje takie szycie na miare ? I czy dużo może kosztować materiał ? Dobra.. teraz propozycje sukienek (wszystkie ze sklepu New Look & River Island, których oczywiście u mnie nie ma)

tą chce uszyć sobie u krawcowej jeśli nic nie znajde <3

ogólnie mogłabym mieć wszystkie powyższe sukienki ale za cholere moge sobie tylko o nich pomarzyć!

13 thoughts on “Dress for prom.

  1. nie no świetne .. ja też mam nie długo bal .. miałabym już dawno śliczną sukienkę którą zamówiłam na allegro (z Japonii lub Chin .. nie pamiętam ) ale jeszcze nie doszła i nie wiem czy wgl dojdzie ;/ będe musiała szukac innej ;/
    Pozdrawiam !

      • ta u mnie już od ok 3 miesięcy idzie i dojśc nie może ;p dziewczyna mojego brata mówiła , że dla jej kolegi koszulka szła pół roku .. ale doszła :)

      • może i tak .. ale ja już nie chcę się kłucic z nimi .. jak raz opierdzieliłam ich to przyszła sukienka siostry ;p a moja jest podobno w drodze ..

Skomentuj

