Summer.


Cześć wam :* Wiem że dawno nie pisałam ale walczyłam o oceny :D W międzyczasie miałam też bal (niestety nie mam zdjęć jak wyglądałam). Chciałam wam powiedzieć że konkurs z książkami i koralami jest ODWOŁANY ze względu na małe zainteresowanie i nie spełnienie jednego z kryteriów (minimalna liczba osób jaka miała wziąć udział to 65 osób). Przykro mi. Ale w w połowie lipca zorganizuje inny konkurs w którym do wygrania będą BUTY! :) Także nic straconego na razie. A dziś mam dla was pare inspiracji wakacyjnych.

Jakie macie plany na wakacje kochani ?

15 thoughts on “Summer.

  1. ID to kod jaki musisz wpisać aby zarejestrować ją na stronie, wtedy każdy może obejrzeć tylko kartkę, a osoba, którą ci ją wysłała wie że ją otrzymałaś, po lewej stronie pisze coś takiego jak ‚register a poscard’ klikasz tam i wpisujesz ;) hmm coś więcej nie wiem jak chcesz jeszcze coś wiedzieć pytaj ^^

Skomentuj

