Shopping & Sale


Wróciłam z 2,5 tygodniowych wakacji i musiałam nadrobić zaległości w sklepach :) Także 2 dni po powrocie już buszowałam po H&M’ie, Stradivariusie, C&A i całej reszcie :D wróciłam do domu z kilkoma nowymi rzeczami,  które pokaże na zdjęciach poniżej:

Converse; 120 zł

New Yorker; 19,90 zł

Reserved; 29,90 zł

Berskha; 24,90 zł

H&M; 19,90 zł

H&M; 29,90 zł

H&M; 39,90 zł

Stradivarius (moja ulubiona z night collection <3); 29,90 zł

New Yorker; 34,95 zł

Reserved; 34,90 zł

Reserved; 29,90 zł

perfumeria; 99 $ (dolarów)

H&M; 19,90 zł


sklpe optyczny; 494 zł

Natura (już mi się połamał -.-); 7,90 zł

H&M; 6,90 zł

większość ubrań kupiłam po niezłej przecenie :)

38 thoughts on “Shopping & Sale

  1. Acha . A jeszcze jedno , jak wchodze w ten baner , to tam na tej stronie ,, zarabiaj na swojej www ) , to po prawej stronie sa jakies banery i pisze tam kwota o co w tym chodzi ?
    Acha i jeszcze jedno :) Jak ktos wejdzie w moj baner na moim bloogu i zaloguje się , to może tylko raz czy więcej razy i w jakim odstepie czasowym :)

  2. Nie , nie jeszcze , ale w najbliższe dni i była bym co wdzięczna , że w razie jakiś problemów będe mogła ci się cos spytac . :)
    Acha juz zabieram sie za wypelnianie ale możesz mnie pokierowac ? :)
    Wchodze w twój baner drugi od góry fast deal czy coś takiego i co mam zrobić , żebyś zarobiła ? :0
    Acha i jeszczejedno , jedna osoba może tylko raz w miesiącu i w nastepnym znowu może , c zy nie ? :)

  3. Acha . Moja mama tez się boi , że jakis przekręt :)
    Ja zawsze chciałam zamowic , ale zawsze jest mi szkoda pieniędzy na nie . Te które chce uiebie wygrac juz dawno o nich marzylam , ale jakos zawsze nie ma kasy . :)

  4. I jeszcze mam pytanie w sprawie konkursu. Czy mogę Ci wyslać link do wpisu o konkursie? Bo nie wytrzymam nie dodając przez pól miesiąca wpisów.

    • akurat tutaj nie ma żadnego zdjęcia z Grecji na którym jestem :D z Grecji dodałam tylko kilka widoków a dokładnie – 9, 10, 11, 12, 13 i 18 :D reszta jest z Turcji :)

  5. A te moje zlaiczyło ? Na laptopie zrobie to dziś a u babci jutro :)
    Nie ma sprawy , trzeba sobie pomagac , a jak pare kliknięc da ci forse to co to dla mnie . :)
    Ej ja mam dwie przeglądarki internetowe to nie mozna z jednej raz i z drugiej ?
    I jedna osoba może na jednym kompie tak ? :)

  6. Nie byłam takze nie wiem gdzie to było. Ale tylko pozazdrościć na razie mogę ;) We wcześniejszym wpisie przecież dodałaś te zdjęcia. Chyba, ze to nie byłaś Ty, takze tamta osoba, która jest na tamtych zdjęciach z poprzedniego wpisu jest bardzo ładna ;)
    ^ Tak to ujmijmy ;D

Skomentuj

