Playsuit/jumpsuit.


Cześć :) Miałam napisać o tym dawno, ale nie było okazji. W tym sezonie bardzo modne są tak zwane playsuit’y czy też jumpsuit’y :D A że w sklepach teraz duże przeceny warto się wybrać i porozglądać za takimi cackami. Najlepsze są te kolorowe, w żywe wzorki. Dla osób które nie lubią rzucać się w oczy polecam stonowane, w jednym kolorze.

Ja jestem fanką tego typu ubrań, ale nie mogę znaleźć nigdzie idealnego, ktory od razu wpadłby mi w oko :< A wy posiadacie może jakiś ?

31 thoughts on “Playsuit/jumpsuit.

  1. biało czarna panterka najlepsza.
    wzory kwiatowe.. hm.. muszę pogrzebać po ciuchach schowanych gdzieś na samym dnie to może coś w ten deseń znajdę ;)

  2. cytat: „też mam ten turkusowy lakier z Golden Rose ale robia mi się bąbelki powietrza :< tez tak masz czy twój jest ok ? "

    odp: Nie ;). Z moim jest wszystko ok. Tak myślę xD.

    • chętnie powiem :) jeśli już się zarejestrowałaś na NetSales to w opcji „Programy” masz kody html do różnych reklam, kopiujesz z danej reklamy jeden kod i na wordpressie w Widgetach masz do dyspozycji Tekst; przeciągasz na prawą strone do swojego menu :) tam wklejasz kod i zapisujesz :D

      a jesli jeszcze nie jesteś zarejestrowana na NetSales to możesz to zrobić klikając w baner u mnie na blogu i się zarejestrować :)

  3. ja mam z h&m zwykły cały czarny, noszę go do brązowych koturn. Optycznie wydłuża sylwetkę i gdy w nim idę czuje na sobie spojrzenia facetów. Polecam!

Skomentuj

