Sex on fire.


Cześć kochani :* Nie było mnie tu 5 dni ;o Przepraszam, ale nie miałam czasu. Ostatnio ciągłe wyjazdy i załatwianie spraw :) Dziś wybrałam się z rodzicami do Poznania na małe zakupy do Ikei i muszę przyznać że jestem w 100% zadowolona z tego co wpadło w moje ręce. Wróciliśmy z 3 wielkimi torbami także jest dobrze :D Zatrzymaliśmy się też na chwile w Starbucksie na kawe. Pycha <3 Dobra, poniżej zdjęcia zakupów. Dawno nie wyszłam ze sklepu ze świadomością „tak, mam wszystko czego potrzebowałam!”.


waniliowa latte :)

2 fioletowe kubki – jeden do małych kamyczków (też w kolorze fioletowym) które kupiłam pół roku temu i do tej pory nie wiedziałam co z nimi zrobić :D w drugim trzymam 10ml perfumy :)

3 koszyki – największy mam do lakierów, średni do bransoletek, a w najmniejszym trzymam gumki do włosów :)

36 małych świeczek – pachną nieziemsko :> teraz wchodząc do mojego pokoju czuć zapach ananasa, marakui i kiwi :D


do świeczek potrzebne świeczniki :D niestety były pakowane tylko po 6, więc wzięłam jedno pudełeczko, ale nie żałuje bo były mi potrzebne tylko na parapet :>

poduszka to moja ostatnia rzecz :D jest dla „śpiących na brzuchu” XD

Jesienią robi remont mojego pokoju więc może porobie wtedy troche zdjęć i wam pokaże jak to ogarnęłam wszystko :D A teraz chce wam jeszcze pokazać zestawy z motywem węża :)

torba Zara 329 zł, kurtka Topshop ok. 350 zł, trampki H&M ok. 60 zł, pumpy River Island ok. 140 zł, naszyjnik Amisu 39,95 zł, top River Island ok. 100 zł

pasek Topshop ok. 70 zł, sukienka H&M 149 zł, botki Mango 299 zł, naszyjnik Mango 89 zł, torba River Island ok. 250 zł

tunika Topshop ok. 150 zł, marynarka Mango 399 zł, spodnie River Island ok. 200 zł, baleriny H&M 39,90 zł, torba Mango 59,9 zł

Ceny troche wygórowane, bo kto przepraszam bardzo da za jeden zestaw 1000 zł ? Co nie zmienia faktu że lubie 1 i 3 :)

13 thoughts on “Sex on fire.

Skomentuj

