Nanana


Czeeeść :* Dziś krótko i na temat :) Wstawiam stylizacje z zeszłego tygodnia. Zdjęcia były robione u mojej przyjaciółki na balkonie :D Uwielbiam ten biały sweterek i tenisówki (które już wcześniej miałam w jednym zestawie) także nie zdziwcie się jeśli będą pojawiały się tu częściej :D  No, to zapraszam do oglądania.




top (pod sweterkiem) – H&M
sweterek – Cubus
spodnie – Cubus
torebka – Reserved
buty- H&M
bransoletka – sklepik w Turcji

Ostatnio podjęłam też współpracę z firmą Vipera Cosmetics ( link -> KLIK ). Dostałam od nich paczkę z kosmetykami :

Szminka (opis producenta) : doskonale się rozprowadza i idealnie pokrywa usta barwą. Już jedno pociągniecie zapewnia wyjatkowo piękny i trwały efekt. Dzieki zastosowaniu wysokiej jakości składników szminka znakomicie nawilża i pielęgnuje. Świetnie koi spierzchniete, podrażnione usta, dlatego zadowoli nawet osoby z dużą tendencją do ich wysychania.  Udoskonalona formuła Szminki Cream Color zawiera nowoczesne polimery PP-14, które są odpowiedzialne za intensywny i długotrwały kolor. Aksamitny połysk to wynik zastosowania oleju mineralnego D.Diamond. Masło avocado pełni rolę naturalnego filtra UV, doskonale nawilża i uelastycznia delikatna skóre ust, wspomagając produkcję kalogenu. Bogate w witaminy i substancke odżywcze Masło Shea chroni wargi przed szkodliwymi czynnikami zewnetrznymi, takimi jak wysuszające działąnie mrozu lub słońca. Dodatkowe nawilżenie zapewniaja Estry Jojoba, które zapobiegaja takze przedwczesnemu starzeniu się tak wrażliwej na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych skóry ust.

Szminka (moja opinia) : mam nr 40- ciemny brąz.Podoba mi sie jej konsystencja – nie za twarda, ale i nie za miękka, ładnie sie rozprowadza, jest bardzo trwała. Można pomalować sie nią bez konturówki, nie „rozlewa” się poza usta. Gdy schodzi – robi to równomiernie i dyskretnie. Zapach typowo szminkowy, szybko sie ulatnia. Cena : 8,99

Lakier (opis producenta) : Lakier do paznokci o przedłużonej trwałości. Malować dwukrotnie na odtłuszczoną i
osuszoną płytkę paznokci.

Lakier (moja opinia) : Lakier jest bardzo wyrazisty, idealnie nadaje się na letnie dni. Rzeczywiście tak jak podaje producent – wystarczą tylko 2 warstwy aby całościowo pokryć paznokcie. Dodatkowym plusem jest dość przestępna cena oraz szeroka gama kolorów. Cena : 8,22/9ml

Reklamy

29 thoughts on “Nanana

  1. ja tez chialam sobei 2 kupic i tez juz nei było wiec nie jestes sama :)
    dodaje do obserwowanych i licze na to samo z twojej strony :*
    podoab mi sie u ciebieee :))

  2. Piękny kolor lakieru,a torbę masz cudowną! ;)) Za oba pierścionki z przesyłką dałam 16 zł.,a ten z serduszkami kosztował 9 zł. o ile się nie mylę ;))

  3. taak, szafka z ikei, lustro zresztą też :) efekt ubiegłotygodniowej wyprawy do Wawy :D a mi z outfitu najbardziej podoba się torba, zresztą ostatnio na punkcie toreb mam mini obsesję a jeśli chodzi o lakier to ładny, ale oczojebny haha i ja, taka miłośniczka oczojebnych kolorów chyba nawet bym się na niego nie zdecydowała :)

  4. Nie mam konta na blogslovin i nie bardzo się orientuję, do czego to służy…

    Jak znajdujesz sponsorów? Ja jeszcze nie szukałam, a chciałabym zacząć…

  5. z chęcią bym Cie dodała na bloglovin niestety usunęłam tam konto jednak dalej tam z niewiadomych przyczyn jestem :)

    Ps. boski kolor lakieru, bardzo ładnie się prezentuje na Twojej dłoni !

  6. Hmmm… Kiedyś chyba coś tam kliknęłam z czystej ciekawości, ale nie pamiętam, żebym się rejestrowała itp. Chyba że to się jakoś automatycznie dodaje… ;) Zerknę na to. na blogu mam tylko dodawanie obserwowanych do kont Google.

    Pozdrawiam

    Sol

    PS. Widzę, że masz reklamy na blogu. Dawno temu je dodałaś? Bo myślę o tym samym, ale nie bardzo wiem, jak to działa. Faktycznie coś się na tym zarabia? Od czego zależy ile? I jak potem się z tego rozliczać od podatku? Trochę się boję włączać taką opcję w blogerze, bo

  7. Dzięki! Wreszcie trafiam na kogoś, kto ma te reklamy od jakiegoś czasu i wie, jak to działa, bo dotychczas nawet jak widziałam je u kogoś, to raczej na nowych blogach i ich właściciele nie do końca wiedzieli, na jakich zasadach się tam zarabia i czy w ogóle się zarabia. Wtrszcie jakaś pożyteczna opinia. Ogromnie wdzięczna jestem.

    Pozdrawiam

    PS. Twój blog dodałam do linków na moim blogu, próbowałam go również dodać do obserwowanych, ale nic się tam nie wyświetla, może po prostu strona szwankuje, bo dzisiaj w blogerze nie działa edycja postów i dodawanie nowych (pewnie coś zmieniają).

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s