Highway to hell.


Cześć dzióbki :* Korzystając z ostatnich dni wakacji wybrałam się z rodzicami na miasto. Na szczęście tata wziął aparat i mam dla was małą fotorelacje :D Przy okazji pokaże mój outfit. W ogóle musze wam powiedzieć że przeraża mnie wizja, że za kilka dni będę musiała znów wkuwać do sprawdzianów, kartkówek i odpowiedzi :/ Whatever.. Jutro jade do mojej przyjaciółki na 2 dni, więc też pewnie wpadnie kilka zdjęć, ale pokaże je najszybciej w piątek :>





mój lód śmietankowy po ktorym było mi niedobrze i super neonowe paznokcie XD


W weekend byłam też kupić sobie wszystko do szkoły ;d


I jeszcze prezent który dostalam od mojego przyjaciela.


28 thoughts on “Highway to hell.

    • to nie są cygara tylko papierosy smakowe, nie znasz się nie gadaj
      i jakoś nie bardzo się tym podnieciłam, nie podnieca mnie aż tak bardzo widok piwa jak ciebie :)

  1. A u mnie fotki się nie wyświetliły, chyba mi komp szwankuje… :(
    Pozdrawiam
    Sol
    PS. Jak to zrobiłaś, że działają Ci normalnie reklamy? Ja niby je dodałam, ale chyba zrobiłam coś nie tak, bo wciąz ich nie widać… :(

Skomentuj

