This world.


Czesć :) Dzis króciutko i na temat. Znalazłam w internecie świetne zestawy które robi jakaś dziewczyna i pomyślałam że podzielę się nimi z wami :D Ja najchętniej skompletowałabym je wszystkie bo naprawdę ciuchy i dodatki są idealnie dobrane i dopasowane. Niestety dziewczyna nie podaje skąd są rzeczy.

Przy okazji, wiem że miałam mieć dla was zdjęcia z imprezy ze środy i czwartku ale nie było czasu na ich robienie :< Przepraszam, może uda mi się wam to jakoś wynagrodzić czymś innym w następnym poście :) A teraz wy mi powiedzcie który z zestawów jest najlepszy ?

16 thoughts on “This world.

  1. ależ dziękuję ;*

    chwila.. kojarzę.. nie, jednak nie. a może? jesteś z Bielsko-Białej? pewnie nie. pomyłka.. a może jednak? ;P
    1 – spodnie, naszyjnik, bluza
    2 – okulary
    4 – bluzka
    5- pierścionek
    6 – shorty, bluzka, trampki, lakiery
    11- bluzka
    NAJLEPSZY: 6 ♥
    a teraz poproszę o nazwy sklepów wyżej wymienionych produktów ;P
    tablica.pl 0 ciekawa strona

  2. aha. no to jednak pomyłka. ale okolica wydawała mi się podobna ;)
    no szkoda, że nie znasz tych nazw. bo już bym leciała i kupowała. tylko skąd bym kasę miała to nie wiem xD

  3. Ale zestawiątka! Nie pogardziłabym chyba żadnym! :)
    Choć pierwszy i przedostatni to coś zdecydowanie dla mnie. Nie przepadam za nadmiarem błyskotek i lubię dość stonowane i nie rzucające się w oczy kolory. Te dwa są super!!
    A poza tym, koooooocham rurki!!!! :D

Skomentuj

