KONKURS :D


Jak w tytule – kolejny konkurs. Chciałam go zrobić pod koniec listopada, ale udało się szybciej :) Mam nadzieję że tym razem zgłosi się was o wiele więcej (dla przypomnienia, ostatnio zgłosiło się około 800 osób) :D A teraz zasady:

1. Możesz (ale nie musisz/dobrze by było) obserwować mojego bloga na bloglovin ->  bloglovin

2. W komentarzu podaj swój adres e-mail, adres do twojego bloga/pingera/innej strony, imię,  rozmiar buta oraz nagrodę którą sobie wybrałaś/łeś.

3. Napisz na swoim blogu o konkursie u mnie + dodaj zdjęcie nagrody i adres mojego bloga.

4. Konkurs trwa do 12 listopada.

 

NAGRODA:

Do wygrania jest TYLKO 1 para butów ze strony KLIK która NIE MOŻE przekraczać wartości 200 zł. Nawet jeśli 2 pary butów mieściłyby się w tej kwocie i tak możecie wziąć tylko jedną.

Życzę powodzenia! Z wygranym skontaktuję się drogą mailową :)

161 thoughts on “KONKURS :D

  1. Pingback: What The Water Gave Me « And it's really nice, but you don't understand

Skomentuj

