Hello California, my love.


Dziś krótko, bo czasu ciągle brak, a pisać kiedyś i tak trzeba :) Więc mam dla was zdjęcia związane z moją wieeeeelką miłością jaką jest Kalifornia. Plany żeby tam pojechać są wielkie, ale troche minie zanim wtoczy się je w życie :D Wiem tylko tyle że na pewno tam pojade żeby poopalać się na tych cudownych plażach, zrobić zakupy w najlepszych butikach na świecie i iść na najgłośniejsze imprezy ever.


I jeszcze pare outfitów tematycznych:

CO DO KONKURSU : wygrała Karolina Milczek :) Serdecznie gratuluję, niedługo ktoś się z tobą skontaktuje.

17 thoughts on “Hello California, my love.

  1. Widzę, ze nie tylko ja mam marzenię, żeby polecieć za ocean ;) ale póki co zbieram na przyszłoroczne wakacje w grecji ;)

  2. szkołę możesz zawsze tam skończyć ;)
    ja bym chciała jechać na stałe ale zabrać ze sobą pare osób. może nie wszystkich ale dwie trzy na pewno ;)

  3. Wysłałam zdjęcia, tylko się nie przeraź tymi dziurkami bo na żywo one się tak nie rzucają w oczy :) Tak, jest to rozmiar 40, no i widzisz jak to wygląda na mnie (ja nosze 36), bluzka jest baaardzo luźna

  4. Mary-Kate i Nesairah używają właśnie tego Sony i jak sama możesz zauważyć jakośc jest świetna :) Jednak ja zostanę przy kompakcie w hybrydzie, bo jednak lustrzanka bez dobrego obiektywu nie da super jakości zdjęć, a na obiektyw mnie nie stać

  5. Aha jeszcze dodam że ja po prosotu chce robić zdjęcia outfitom a nie jakies profesjonalen fotki :) A ceny tych nikonów jednak przekraczają moje możliwości, nawet używane :)

Skomentuj

