Before I Die.


Cześć :) Na początku chciałam was przeprosić że nie pisałam tutaj już od miesiąca, ale miałam strasznie ciężkie 4 tygodnie w szkole. Non stop sprawdziany, zaliczenia i tak dalej. Jeszcze tylko przyszły tydzień i będę miała spokój. Oceny całkiem dobre jak na liceum, nie powiem jestem zadowolona :) No nieważne. 2 dni temu obchodziliśmy Mikołajki <3 Także i jakieś prezenty wpadły w moje ręce :D Poniżej fotki :

zapach zielona herbata

bluzka – H&M

bluzka – C&A

torba – H&M

Poza tym dostałam jeszcze pieniądze i soczewki <3 Niedługo pewnie dodam jakieś zdjęcia po remoncie. Czekam teraz tylko na nową szafe żeby wszystko ogarnąć. Na zdjęciu z torbą możecie zobaczyć kawałek mojej tapety z palmami :) Teraz mam dla wszystkich pewnie znane obrazki ‚Before I Die’.

17 thoughts on “Before I Die.

  1. Nonono! Witaj moja droga, kope lat! :D Faktycznie dawno Cię tutaj nie było. :) Ale najważniejsze, że przykładasz się do nauki i dobrze na tym wychodzisz-masz u mnie za to ogromnego plusa! Ja na Mikołajki sama obdarowałam kilka bliskich mi osób a w zamian też dostałam trochę słodkości. :) Więcej możesz zobaczyć w mojej najnowszej notce. :)
    PS. Twoje prezenty są naprawdę świetne, zdecydowanie mój gust. :)

  2. Ja wypróbowałam już u nich wszystko, i nie mogę powiedzieć by co kolwiek mi nie smakowało! Robią najlepsze kawy świata <3 + już nie mogę się doczekać jak bd wyglądał twój pokój, ;)

  3. ziękuję! na pewno wypróbuję! świetnie Ci one wyszły, aż ślinka cieknie! A co do sukienki to kupiłam ją na allegro, jest z firmy ASOS, kupiłam ją w okazji za 69 zł na licytacji jakiś rok temu:D

Skomentuj

