Floral print


Floral print był modny, jest modny i nadal będzie :) W swojej szafie mam już dwie sukienki w kwiatki i jedną bluzkę. Z czasem na pewno ta kolekcja będzie się powiększała – już niedługo o dwie pary nowych butów. Dzisiaj mam na sobie piękną sukienkę od Romwe z czarną, gładką górą i dołem w kwiatki i jasną marynarkę którą już tu kiedyś pokazywałam. Dopełniłam to czerwoną torebką aby ożywić nieco stylizację o złotą biżuterią też od Romwe.

sukienka, bransoletki | dress, braceletes – ROMWE

marynarka | jacket – Stradivarius

torebka, buty | bag, shoes – H&M

pierścionek | ring – House

22 thoughts on “Floral print

  1. To dobrze bo lepiej ci po zmianie :)
    Świetna torebka dawno ją kupiłaś bo jeśli jest jeszcze w sklepach to z chęcią bym ją kupiła:)
    Zapraszam do mnie, obserwuję i liczę na wzajemność :)

  2. Kwiatów nigdy mało! Masz rację, sukienka jest śliczna tak jak i pierścionek :) aa o torebce już nie wspomnę :) Obserwuje i oczywiście zapraszam do siebie kochana:*

  3. Pięknie wyglądasz kochana;) Dziękuje, będę wdzięczna za każdy dodatkowy głosik;) Muszę do 28 uzbierać póki co ok 300 więc nie wiem czy dam radę:(

  4. Wyglądasz ślicznie, koniecznie musimy sobie sprawić taką listonoszkę!Kolor jest zjawiskowy…wpadnij do nas, nowy post prosto z FashionWeek z Łodzi:)Zapraszamy i pozdrawiamy FashionGames

Skomentuj

