LUULUU-OSZUŚCI!!


Chce was ostrzec przed firmą internetową LuuLuu która zajmuje się sprzedażą butów. Robiłam u nich zamówienie w kwietniu i do tej pory nie dostałam przesyłki! 3 razy informowali mnie że są ‚problemy z kurierem’ potem kiedy zażądałam zwrotu pieniędzy pani powiedziała że mają ‚przeprowadzkę’ i nie może zrobić przelewu. Napisałam do nich ponownie po rzekomej przeprowadzce i pieniądze miały znaleźć się na koncie już 2 tygodnie temu w piątek. Niestety nadal ich nie ma i chyba się ich nie doczekam. O przesyłce już nie mówiąc. Ich konto na allegro zostało zablokowane, oszukali tysiące osób. Niektórym się udało, inni niestety nie mieli tyle szczęścia i pieniądze zostały wyrzucone w błoto. Ich strona internetowa też powinna zostać zablokowana. Ciągle widzę jak kuszą dużymi zniżkami, a tak na prawdę to jest pic na wodę. Zamówicie po zniżce – butów i tak nie dostaniecie. Oszuści, oszuści i jeszcze raz oszuści. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM!

13 thoughts on “LUULUU-OSZUŚCI!!

  1. szkoda ze nie przeczytałam tego wcześniej, ja zamówiłam buty w zeszłym tygodniu, powinny dojść już dawno, a nie mam ich nadal. na maile nie odpisują, bo po co? teraz już straciłam nadzieję na odzyskanie butów i pieniędzy…

  2. Ja już dawno zamówiłam buty w ich sklepie za 138 zł i nadal nie mam ich spowrotem ani zwrotu pieniedzy, a zamawiałam je w marcu tego roku.
    Zgłaszałam całą sprawę na policję , jak narazie od dwóch miesięcy policja nic z tym nie robi, tym bardziej ze własnie niedawno dostalam maila od pani Agata Piasta – oszusta i własciciela firmy luuluu z info że nie jest juz ona jej wlascicielem a jest nim nowa osoba – PPUH Miriam Szanowska Maria. Myślę że teraz to nie ma szans na ukaranie oszustów, ale jak coś to służe pomocą bo mi do tej pory nie oddali pieniędzy i oszukali mnóstwo ludzi, chciałabym żeby zostali ukarani, ale teraz to chyba zostaje tylko kontakt z jakims dziennikarzem i podanie sprawy do telewizji.Jak coś to proszę o kontakt, nie chciałabym zostawiać tej sprawy tak bezkarnie.
    Proponuję także zarejestrować się na stronie dodaj oszusta i tam napisac swoją historię, bo na bank buty nie przyjdą ani kasa za nie.
    Najgorsze jest to że oszukali tyle osób i są bezkarni.

  3. Ja zamówiłam u nich buty 16 kwietnia. Męczyłam ich, męczyłam i dostarczyli mi przesyłkę po miesiącu… jednak w złym rozmiarze. Odesłałam buty z reklamacją i od tej pory nie dostałam ani zwrotu pieniędzy, ani butów. Oszuliwali, że nie otrzymali przesyłki, że wg kuriera odebrałam reklamowaną przesyłkę. W końcu mieli zrealizować przelew, ale oczywiście tego nie zrobili. Maile do nich nie dochodzą, ciągle otrzymuję zwroty z ich serwera, a firma ostatnio zmieniła właściciela (nie wiem, czy w to wierzyć po tych wszystkich kłamstwach).
    Jest jakaś szansa, żeby wygrać z nimi sprawę, skoro tyle osób oszukali?

  4. Przykro mi słyszeć takie komentarze ale 16 lipca sklep zmienił właściciela. Nowy właściciel nie ponosi odpowiedzialności za nie wywiązanie się z zobowiązań poprzedniego. Jednocześnie zapewniam, iż niedługo ruszy nowy sklep pod tym samym adresem. A nowi właściciele zapewnią 100% satysfakcji z zakupów.

  5. Proponuje zrobic tak jak ja, zgłosić sprawę na policję, przynajmniej Pani oszustka będzie dręczona przez policje . im więcej zgłoszeń tym większa szansa ze wreszcie coś z tym zrobią.bo z tego co sie orientuje nadal ta pani naciąga ludzi i jest bezkarna.zgloszenie na policje noc nie kosztuje a przeciez to jest kradzież mienia.

  6. ja rowniez zostalam oszukana, od ponad roku nie moge odyzskac pieniedzy za zwrocone buty. jezeli ktos chce zlozyc pozew zbiorowy to chetnie sie na to pisze.

  7. NIE POLECAM! OSZUŚCI!!!!

    25 maja złożyłam zamówienie na 2 pary butów (przedpłata na konto, wysyłka kurierem), otrzymałam je po wielu upomnieniach 21 czerwca (próbowano zrzucić winę za opóźnienia na firme kurierską, ale data nadania na paczce była 19/06). Po otwarciu paczki okazało się, że dostałam faktycznie zamawiane modele, ale jedna z par była w złym numerze. Po wymianie kolejnych z tysiąca maili udało nam się ustalić, że odeślę złą parę pocztą i otrzymam właściwą parę i zwrot za dodatkową przesyłkę. To było 25 czerwca. Od tego czasu nie zobaczyłam ani pieniędzy ani butów. Dostałam nawet 18 lipca bezczelnego maila o tym, że w ciągu 7 dni dostanę zwrot pieniędzy (bo już w lipcu nie byłam zainteresowana butami, a jedynie odzyskaniem pieniędzy).

    To się nadaje na policję, ale nie mam na to czasu za 35zł, które straciłam. Szkoda tylko, że przez takie kreatury ludzie boją się kupować w internecie. Ku przestodze!

  8. ja wlasnie ide na rozprawę sądową w tej sprawie, mam nadzieję że więcej osób zgłosiło na policję tą kradzież, bo pewnie dlatego rozprawa w tej sprawie sie odbywa, mam nadzieje ze pani oszustka zostanie ukarana.

  9. ja zamawiałam tam w zeszłym roku ,dosc sporą ilosc butow,czesc otrzymałam ,a czesc wogóle z nich nie dostałam ,na e-mail,nie odpisywali ,zarzadałam zwrotu gotówki za buty które do mnie nie dotarły,tłumaczyli sie potem tym ,iz to wina kuriera,ale jak mogół kurier zawinic skoro zamowienie było złozone na kiklka par do wysyłki razem ,oczywiscie opłacona przedpłata,mija rok a ja zwrotu kasy ani butów nie otrzymałam nadal!!!!!!!!!!!!oszusci,omijajcie ich z daleka okrężnym łukiem!!!!!

Skomentuj

