eFOXCITY


Dzisiaj chciałabym wam przedstawić świetną markę jaką jest eFoxCity :) Słyszeliście o tym sklepie ? Jest to zagraniczny sklep z odzieżą, który charakteryzuje się całkiem szerokim wyborem stylów i fasonów. Na rynku jest już bardzo długo i mogę powiedzieć, że nie bez powodu sporo ludzi upodobało go sobie :) Dostawy mają miejsce codziennie, codziennie więc macie okazję śledzić najnowsze trendy.  Sklep najbardziej charakteryzuje duży wybór sukienek, w tym sukienek ślubnych, sukienek na imprezy czy inne okoliczności. Można też tam dostać ubrania dla panów co jest dużym plusem, ponieważ większość takich sklepów ma ofertę tylko dla pań. A tutaj miła niespodzianka :) Uważam, że warto zajrzeć tutaj -> sexy women’s dresses <-  gdzie link pokieruje nas bezpośrednio do strony z sukienkami na codzień. Warto też kliknąć -> wholesale blazers <- ten link przeniesie nas do marynarek, natomiast ten -> best leather jackets for men <- do męskich skórzanych kurtek :) Ja upodobałam sobie:

CLICK

CLICK

CLICK

3 thoughts on “eFOXCITY

  1. Ja nie słyszałam, ale chętnie zerknę, bo ciuszki urocze!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Sol/Monique

    PS. W wolnym czasie zapraszam do mnie na KONKURS! :)

Skomentuj

